It’s bottom up. Om het DNA van Bluefin boven water te krijgen, zijn we gestart met merksessies met medewerkers en partners. Employer branding heeft namelijk pas echt zin als het ook door de mensen gedragen wordt. Immers maken zij met elkaar de onderneming. Samen met echte Bluefinners hebben we de merkidentiteit inhoud en uitstraling kunnen geven.
Hoe hengel
je de beste
mensen
binnen?
Bluefin.
Als specialist in de bemiddeling van financials verbindt Bluefin professionals met interim opdrachten en vaste vacatures bij bedrijven en organisaties in het zuidwesten van ons land. Om de eigen reputatie onder het motto 'Always a good catch' te versterken, zijn we gevraagd ze daarbij te helpen.
Our work
copywriting
employer branding
website concept
social media
identiteit
huisstijluitingen
Strategy.
Concept.
Colourful blue. Door middel van het ‘Brand Identity Prism' brachten we de zes facetten van hun merkidentiteit overzichtelijk in kaart. De uitkomsten leverden bovendien een bijzonder kleurrijke inkijk en vormde voor ons het uitgangspunt voor een persoonlijk getint concept. Van werkwoorden hebben we persoonsvormen gemaakt: van Uitblinkers en Vastbijters tot Rustbrengers.
Design.
Let’s get personal. Door individuele eigenschappen te koppelen aan de professionele skills van iedere kandidaat, hebben we de persoonlijke benadering van Bluefin stevig neergezet. Om iedereen beter te leren kennen, bedachten we een gevarieerde online campagne, waarbij we LinkedIn, Facebook en Instagram gericht inzetten om door potentials te worden gezien.
let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.