Experience. Omdat v/d Horst Hairstylers ambieert om de focus op het kleurspecialisme en haarbeleving te leggen, hebben we samen met hen de passende pay-off ‘Creating a beautiful hair experience’ bedacht. Aansluitend op de vernieuwing van de gehele salon hebben we ook de huisstijl een complete make-over gegeven. Door de nieuwe vormgeving in zowel de offline als online communicatie door te voeren, hebben we een samenhangend geheel gecreëerd.
Een warme,
hartelijke
en ervaren
kapsalon.
v/d Horst Hairstylers.
In lijn met de herinrichting van hun kapsalon in het centrum van Roosendaal vroeg familie van der Horst ons de visuele identiteit van hun bedrijf onder handen te nemen en tevens een nieuwe website te realiseren. Een nieuw gezicht waarmee we de persoonlijke aandacht, het toegewijde team en de buitengewone service die zij bieden, laten zien.
Our work
identiteit
huisstijluitingen
grafisch ontwerp
display en signing
website ontwerp
social media
Strategy.
Concept.
Pop it up. Om tijdens de renovatie van de salon een tijdelijke behandelruimte te promoten, bedachten we de ‘Pop-Up Salon’. Om klanten de weg te wijzen hebben we hiervoor een duidelijke signage ontworpen en de pui van het tijdelijke pand voorzien van uiteenlopende communicatiemiddelen zoals banners, posters en raamstickers. Om deze Pop-Up Salon het tijdelijke karakter mee te geven hebben we gewerkt met ‘Old Fashioned’ blow-up polaroids.
Design.
Happy hairday! Naast het ontwerpen van een nieuwe huisstijl en een haarscherpe website met online afspraakmogelijkheid hebben we ook gezorgd voor short copy en social content in de vorm van heldere teksten en stevige statements zoals ‘We hope your day is a nice as your hair!’. Bovendien hebben we actief meegedacht bij het verweven van de identiteit in het interieur.
let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.