The full package. Om in te spelen op de hernieuwde belangstelling voor het werk van de klassiek geschoolde barbiers hebben we in een intensieve samenwerking met Rogazi een op mannen gericht merk voor de professionele salonwereld ontwikkeld. Naast de visuele ontwikkeling hebben we tevens het gehele traject van internationale merkbescherming voor ze georganiseerd.
De stijl
van toen
voor de
man van nu.
Gents.
Een traditioneel en mannelijk kapsel. Dat vraagt om een stevige hold en de juiste dosis flexibiliteit. Speciaal voor de zelfbewuste en stijlgevoelige man hebben we in opdracht van Rogazi een haarcosmetische productlijn ontwikkeld die zowel aan de wens van de professionele kapper als de kritische consument voldoet.
Our work
merkontwikkeling
copywriting
verpakkingsontwerp
fotografie
verkoop promotie
grafisch ontwerp
Strategy.
Concept.
Old fashioned. Aansluitend op de uitdagende vraag een complete merkidentiteit neer te zetten, hebben we een merknaam bedacht die naadloos aansluit op de doelgroep: Gents. Als onderschrift hebben we 'the real barber's finish' bedacht en een merkstijl ontworpen met een typerend ouderwets karakter, die refereert naar het gevoel van de jaren '30 van de vorige eeuw.
Design.
Black and white. Om de juiste sfeer te raken heeft het logo een handgeschreven en klassiek uiterlijk gekregen en zijn er aluminium blikken, zwarte tubes en papieren draagzakken ontwikkeld. Daarnaast hebben we gezorgd voor de productinformatie en merkondersteuning op de salonvloer en een website ontworpen met gebruik van zwart-wit modelfotografie.
let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.