One, two, three. Al het goede komt in drieën. Voor de positionering van de bijzondere kaasjes hebben we ons gericht op de herkenbare driehoekige vorm, de drie verrassende smaken en de drie verschillende rijpingsfasen van de kaas. We hebben de karaktervolle geitjes Zoë en Zazu als speelse boodschappers naar het middelpunt van de communicatie gebracht en hen op geheel eigen wijze het verhaal van Zoë&Zazu laten vertellen.
Driehoekige
kaasjes die
je lekker rond
laat gaan.
Zoë&Zazu.
De Zwitserse zuivelproducent Emmi International heeft ons gevraagd voor de marktintroductie van een nieuw merk geitenkaas in Nederland en België. Voor het bekendmaken van de driehoekige, smaakvolle kaasjes – vernoemd naar de twee opgewekte geitjes Zoë en Zazu – hebben we de gehele campagne verzorgd.
Our work
website ontwerp
copywriting
creatieve content
food pairing
food fotografie
verkoop promotie
grafisch ontwerp
Strategy.
Concept.
Happy tales. Om Zoë&Zazu tot leven te brengen hebben we de storytelling uitgewerkt in geanimeerde verhaaltjes met de twee guitige geitjes in de hoofdrol. Zo doen ze samen aan geiten-yoga, spelen ze met bellenblaas en dansen hun eigen versie van de ‘backpack-kid’ op Facebook en Instagram. Om de kaas nog meer onder de aandacht te brengen, hebben we allerlei recepten bedacht en deze op een kleurrijke manier gefotografeerd.
Design.
Let’s have fun. Voor ondersteuning in de retail hebben we gezorgd voor opvallende stickers en wobblers in de gekoelde winkelschappen. We hebben een speelse, animatieve website ontworpen en tevens kleurrijke en creatieve content gecreëerd die aansluit bij de karakters van Zoë en Zazu. Uiteenlopend van actuele onderwerpen tot promotionele acties en seizoens-gerelateerde gebeurtenissen tot smaakvolle foodpairing.
let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.