To the point. Op het Markland College staan de leerlingen centraal. Het doel van de campagne: kinderen van groep 7 en 8 op de basisscholen in de omliggende regio bereiken en interesseren voor het Markland College. In de campagne hebben we de leerlingenreis centraal gesteld, waarbij ieder onderdeel een ‘stip’ in de route is. Dit komt samen in het motto ‘Make Your Mark!’ waarbij leerlingen door onze fotoshoot letterlijk een centraal punt innemen in hun loopbaan. Met échte kids die in de gehele campagne een prominente rol spelen. Denk bijvoorbeeld aan de online open dag, vlogs in en rondom de school en de andere uitingen.
Make your
mark op het
Markland
College.
Markland College.
Na het winnen van een uitdagende pitch zijn we voor het Markland College aan de slag gegaan met een activerende wervingscampagne om zo basisschool leerlingen te interesseren voor de twee locaties Zevenbergen en Oudenbosch.
Our work
copywriting
positionering
campagnestijl
fotografie
art direction
social media
website ontwerp
Strategy.
Concept.
It’s about you. We hebben gekozen voor een doelgroepgerichte benadering waar de leerlingen als ambassadeurs van het Markland College zichtbaar zijn en op deze manier andere potentiële leerlingen motiveren om zich aan te melden voor het nieuwe schooljaar. Ze vertellen hun verhaal en communiceren door visuele beelden die zij vasthouden wat hun interesses zijn, gekoppeld aan de enorme diversiteit van vakken en studierichtingen van de scholen. Zo komen de dromen en toekomstbeelden van deze tieners tot leven!
Design.
Sketches and doodles. De pay-off ‘Make Your Mark!’ en de herkenbare stickers en krabbels in de welbekende knip-en-plak stijl van schoolagenda’s gaf ons een duidelijke richting voor het design van de wervingscampagne. De kleurrijke en speelse stijl doet dan ook denken aan de welbekende schoolschriftjes die ook de ouders van de potentiële leerlingen nog zullen herkennen. Om in een bijzondere tijd tóch kinderen en ouders te prikkelen hebben we een campagne opgezet met gevarieerde uitwerkingen, zowel digitale als fysieke uitingen. Zo hebben we gezorgd voor de leerlingen fotografie, een website met aanmeld mogelijkheden, advertenties, folders, een social media campagne, infographics, roll-up banners en ook het opzetten van een online open dag, waaronder de setting, het online platform met chatfunctionaliteit en de ondersteuning.
let's talk about ideas.
It's fun. Wij zijn een hecht team en we staan altijd open voor nieuwe ideeën, relaties en natuurlijk ook gewoon een gesprek. Als je meer over ons wilt weten, eventueel een project ziet zitten, neem dan contact met ons op.